dimecres, 18 de novembre del 2009

TESTIMONIS, 2


Hola a tothom!


Sóc la Natàlia i tinc 19 anys.


Estic estudiant per a presentar-me a la prova d’accés a cicle formatiu de grau superior (PACFGS). No m’ha sigut fàcil escollir quin camí agafar a la meva vida. He provat d’estudiar altres coses però no m’han anat bé, per això vaig decidir fer aquest curs.

Tinc molt clar que no vull dedicar-me a ser caixera d’un supermercat tota la meva vida, el que no tenia massa clar fins fa uns mesos és què volia estudiar.

He decidit fer un mòdul de grau superior d’ educació infantil, perquè penso que m’agradarà molt dedicar-me a cuidar nens.

Quan acabi d’estudiar educació infantil em plantejaré fer la carrera de magisteri, però no ho tinc gens clar, encara.



L´Escola d´Adults de Sant Feliu de Guíxols.
Façana principal.



Façana posterior.


El curs, de moment, és genial. Els professors són molt bons i els meus companys són encara millor.

Tenia por de no poder seguir el ritme del curs i de que els meus companys no m’ajudessin si els hi demanés alguna cosa, per sort això no és així. Els meus companys m’ajuden en tot el que poden. A vegades penso que em faig molt pesada demanant ajuda, però ho he de fer i ho faig.


Natàlia Boadas Sanchez.


Alumna del curs de preparació d´accés a CFGS.




6 comentaris:

  1. Felicitats per la teva aportació, Natàlia!!

    Jaume

    ResponElimina
  2. LA IMFORMATIA ME GUSTA MUCHO PERO ME PONE DE LOS NERVIOS

    ResponElimina
  3. Es el meu primer any de informatica i estic molt contenta preque m'agrada molt.
    Neus grup de las 15 horas

    ResponElimina
  4. som el grup de informatica que venim amb la
    Montse a lles 16,30

    ResponElimina
  5. benim a informatica dilluns i dimecres

    a les 16 ,30 em la monse baro la nostre profesora

    ResponElimina
  6. Hola me llamo angel i esti en clases de informatica
    que por cierto es mui dibertido.bueno menos cuando
    me esquiboco que son muncha beses

    ResponElimina