dilluns, 11 de gener del 2010

TESTIMONIS, 5

L’Escola d’adults de Sant Feliu té la mida justa : ni massa gran ni gaire petita. En poques hores, entre 9 mestres i algunes col.laboradores es fa una mica de tot i ,gràcies a l’Associació d’alumnes, es poden fer aquells tallers que es decideixin .


Estic treballant en formació d’adults des del 1977 i l’any que ve, si no hi ha res de nou, serà el darrer. He estat en una escola que era més petita i no es podien abarcar tants aspectes i en una altra que era força gran i per això es repetien els mateixos cursos en horaris de matí, tarda i vespre. Això feia que haguessis de fer el mateix dues o tres vegades al dia i teníem moltes reunions.


Estic a l’escola de Sant Feliu des del 2004-2005 i, tot i que he fet sempre català i castellà a GES, he pogut donar classes als alumnes de preparació per a les proves d’ accès a Grau Superior i a la Universitat de castellà, geografia, literatura, anglès. Des del curs passat estic fent alfabetització amb immigrants i no sé si hi haurà més canvis l’any vinent.


Per a mi això és important, perquè m’agrada canviar i aprendre coses noves.


Un altre avantatge és que no són necessàries moltes reunions de coordinació perquè ,si es va al gra, és fácil entendre’s. També podem tenir un tracte proper amb els alumnes per allò que deia al principi: la casa no és massa gran ni gaire petita.


I aquí teniu la meva opinió. Espero compartir-la amb altres punts de vista.

Mª Concepció Abellí Oller


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada